§1. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru.
  2. Termin uznaje się za zachowany, jeśli przed jego upływem Klient prześle oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

§2. Sposób złożenia oświadczenia

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji:
  • drogą mailową: hapyhomeeoffice@gmail.com,
  • lub pisemnie na adres: ul. Kielecka 25A, 26-065 Piekoszów.
  1. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny [na stronie Sklepu / załączany do zamówienia].

§3. Zwrot Towaru

  1. Towar należy odesłać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował o odstąpieniu od umowy.
  2. Towar należy odesłać na adres:
  3. Dominik Gągorowski
  4. ul. Kielecka 25A
  5. 26-065 Piekoszów, Polska.
  6. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.
  7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

§4. Zwrot należności

  1. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (do wysokości najtańszej oferowanej formy dostawy), nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Towaru lub potwierdzenia jego odesłania.
  2. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, niewiążący się dla niego z dodatkowymi kosztami.

§5. Towary, których nie można zwrócić

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą konsumenta,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. personalizowane legowiska),
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§6. Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów prosimy o kontakt:

  • e-mail: hapyhomeeoffice@gmail.com
  • telefon: +48 793 241 237 lub +48 690 050 148
  • lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://happyhomee.pl.